That is so sad

Jag har jobbat arslet av mig dom senaste två dagarna. Jag är helt slut och min hjärna har slutat fungera som den brukar. 11 timmar jobb om dagen med alldeles för lite sömn är inte helt lätt, men jag får skylla mig själv när det kommer till sömnen. Dom två senaste kvällarna har jag hängt på Fulham Broadway och druckit alkohol med personalen från Brogans. I tisdags på Brogans och igår på The Malt House tvärs över gatan.
Båda kvällarna har jag tänkt att "nä, jag ska inte bli sen ikväll" men två öl blev fem och sent i natten vandrar jag ner för Dawes Road och sen in på min gata, full och go. Så ja, trött är ordet just nu. Jag har en kort rast nu men om tio minuter måste jag köra igång och jobba igen. V I L L  I N T E.

JUST DET! På torsdag är jag i Sverige! Hej Göteborg! Hej mamma! Hej mammas köttbullar! Hej julafton!

Ps,
Ni hittar mig på Fulham Broadway ikväll igen. Jag lär mig aldrig.
Ds.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0