Oh god, I think I'm dying and our drinks were just poured



Jag gav upp. Inte för att jag är en dålig kompis men jag klarade inte ens av tre öl på The Golden Lion, så hur skulle jag då klara av att ta mig till händelsernas centrum? Jag har haft lite feber, men imorgon är en ny dag och då kommer jag må fina fisken. Jag har helt enkelt bara bestämt mig för det och min kropp har inget att säga till om. Jag är trött på min kropp som bara ger upp.

DET ÄR INTE OKEJ ATT GE UPP PÅ EN FREDAG!

Men, jag hade det trevligt ändå, trots värk och yrsel. Fotbolls-prat och det var karaoke-kväll på puben så jag fick mig ett par goa skratt när männen från stenåldern började sjunga gamla klassiker. Hade jag inte mått kasst och varit full hade jag nog sjungt en sång själv. Tack gode gud för att det inte hände.

Nu ska jag sova. Må bättre.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0