In 1984 I was hospitalized for approaching perfection.



Hemma. Kall. Trött. Var ute i tre timmar, vilket var underbart. Men jag är så kall att jag nästan dör. Fast samtidigt så är jag glad över att jag är i London och inte i Sverige. I Göteborg är det minus. Här är det plus, trots att det känns som minus - Jag har nog bara glömt bort hur minus känns. Fast snart så. Åker ju tillbaka till Svealand den 23:e december, det kommer bli fint att träffa alla vackra människor man inte sett på ett tag. Det kommer bli fint att krama mamma.

Det kommer bli fint att inse hur mycket man har förändrats. Det kommer bli fint att inse hur lite man behöver Sverige.

Godnatt.


Nu är det bara att skriva.
Postat av: S A N N A S . R U M - Au Pair i London

Sv; nee, barnet är ju mer den judiska delen så (: men ortodoxt är det inte så mycket i min del heller (:

2010-12-07 @ 11:11:32
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0