Above clouds



Så jag är nu hemma i Sverige för en vecka och det har varit fullt upp sen jag landade på Göteborg City Airport. Det har ätits tusen kilo köttbullar, ca 100 sillbitar, mer Janssons frestelse än vad jag kan skriva ner och julmusten har runnit ner som bara den. En jävla massa julklappar har det blivit också - presentkort, kommande julshopping med mamma, smycken m.m. Fantastiskt att vara "hemma" ändå.

Men... Det ÄR svinkallt. Jag är inte van vid den här kylan. -15 grader är verkligen inte min grej. Jag trodde min vinterjacka var varm, men det visade sig att den bara var varm nog för London. Här hjälper den inte alls! Jag går runt i raggsockar och huttrar. Hoppas jag vänjer mig innan  det är dags att åka tillbaka till London igen.

När jag kommer tillbaka till London ska jag flytta igen. Jag kände inte att jag gillade det nya stället så mycket så jag har hittat annat boende och hoppas på att det kommer kännas bättre. Ni vet, det fungerar inte alltid som man vill. Och jag saknar Brogans och alla stammisarna där (framförallt Jon a.k.a Stokes, Steve, Bronwyn, Paul, Patrick, Rodge, Hugh och John a.k.a "Chelsea scum"), alla som jobbar bakom baren (Ian, Tadgh, Harry, Shane, Dean och Flo) och vakterna Tommy och Deano. Fulham Broadway, vi ses den 30:e december! Då jävlar blir det kramkalas och öl igen!

På tal om Brogans så har jag fått sms av varenda stammis där idag och dom önskar mig alla en god jul. Oh, I love'em.

Nu ska jag gå och smeta in en ansiktsmask i fejset. Sen blir det att göra inpackning i håret. Oh, vad mysigt det är med jul och ompyssling! Sen blir det Michael McIntyre-klipp på YouTube, Englands bästa komiker, helt klart. Jag köpte hans självbiografi på Stansted, och har redan läst ut den. Så jävla rolig och underbar var den. JAg kan rekommendera den, och Michael i sin helhet, starkt!

Hörs!

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0