Laredo

Idag har det varit så varmt. 26 grader i solen. Svettandes har jag tagit mig framåt genom jobb och ledighet på Fulham Palace Road. Ohja. Nu sitter man i trädgården och dricker ett glas rött vin för att dämpa smärtan i knät och snart är det dags för jobb. Blir inte mycket till skrivande just nu då jag måste göra mig redo för en kväll av jobb. Ser inte fram emot det men vadfan, det är ju cash, och alla vet vi ju att cash is king!

PS,

Jag saknar Henke, Haneh, Beke, mamma, pappa, syster, bror och hans flickän Emely (som snart ska bli mamma, vilket innebär att jag blir FASTER! Woop woop!)

Laterz!

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Raisa

JAG VILL! jag vill massor! en familj ska faktiskt ringa mig vilken sekund som helst fast dom bor i soham >.<

2010-04-27 @ 21:05:18
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: Raisa

asså jag tackade ja till en familj i paris men om ett år eller om jag inte trivs där så far jag till london:P hur länge ska du bo kvar där?

2010-05-08 @ 14:23:06
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0