Shop 'til U drop

Kom precis hem från High Street Kensington där jag försökte hitta en bra vinterjacka, men för i helvete vad svårt det var. Jag gav upp och hälsade på mannen L på hans jobb och jag drog upp problemet att hitta en jacka, och vi surfade runt på några hemsidor som han brukar handla på och jag blev galen. Allt var SVIN-DYRT! Till slut övertalade han mig till två jackor (Sjukt snygga) som det var rea på och jag kunde inte säga nej när hans blåa ögon mötte mina.

Vi klickade hem dom och jag är nu 300 pund fattigare.



---

Nej, nu måste jag pysa och jobba, sen är det H E L G !

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Raisa

skit snygga :P

2009-11-02 @ 18:11:48
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0