Woah!

Chuck blir bara bättre och bättre. Inte nog med humorn och allt annat jag nämnde tidigare... Nu kom The General Specific av Band of Horses igång, i slutet av avsnittet, och jag måste få säga att det finns inget bättre sätt att avsluta ett serie-avsnitt på. Det finns nog inget bättre att avsluta något alls med. Den låten är... Gåshud rakt av. Underbart.

Cred till dom som gör serien, inte nog med bara Band of Horses så har jag hört många andra bra låtar av band jag gillar... Under bara tre avsnitt! Hot Hot Heat, Grand Archives, Bright Eyes, Arctic Monkeys, Kings of Leon och Okkervil River... För att bara nämna några få. 

Ni måste verkligen kolla in den här serien. Skit i IPRED, ladda ner, gör vad som helst, det här är nämligen bara för bra för att missas!



(Nu ska jag sluta blogga om Chuck. Iallafall för ikväll.)

Nu är det bara att skriva.
Postat av: P3

Yes, jag älskar Apple jag med! Dock så knäcker du mig rätt hårt med antal produkter haha. Jag har en Macbook, 2 iPods och en Airport Exress, än så länge hehe.

2009-04-16 @ 00:12:31
URL: http://ericcartman.blogg.se/
Postat av: Mia

Kanske vore värt att kolla upp. Som om jag inte kollar på alldeles för mycket tv redan som det är...

2009-04-16 @ 15:10:57
URL: http://cyndamoore.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0