NO STANDING ONLY DANCING

 
Okej, jag får väl bara ta och be om ursäkt för att jag inte har bloggat på ett himla bra tag, men något hände. Livet hände och jag var tvungen att ta tag i det först. Jag har en ny pojkvän, eller ja, ny och ny. Vi har varit tillsammans i sju månader nu, och älskar jag honom? Ja. Han heter John och är ganska så mycket äldre än mig, men vet ni? Åldern är bara ett tal. Han bor i Liverpool vilket är världens bästa stad och en dag flyttar jag dit. 
 
Jag bor I Shepherd's Bush i västra London sen ett år tillbaka och jag trivs väl sådär. Jag saknar att bo i underbara Fulham men det är ju bara en kvart bort med bussen så borde inte klaga.
 
Något tråkigt som hänt är att jag i januari fick diagnosen depression igen. Ni som följt min blogg vet att det är något jag lidit av från och till under större delen av mitt liv. Jag äter piller igen och förhoppningsvis är jag tillbaka till mitt normala jag igen.
 
I vilket fall som helst... Jag tänker försöka ta upp bloggandet igen. Hade nästan glömt av helt hur skönt det kan vara att få skriva av sig lite. 
 
Nu ska jag dricka lite vin och sedan ta ett bad.
 
Vi hörs.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0