I don't want to live on my own, God knows, got to make it on my own


Och så var sommaren här igen, och jag springer runt i parker och på lekplatser medan jag nästan drunknar i min egna svett. Charmigt, eller hur? Men jobb är jobb och jag vet inte riktigt vad jag skulle göra om jag inte hade ett jobb. Ligga under täcket hela dagarna tills klockan slår pint o'clock som jag gjort när jag varit arbetslös? Nej, det är bra att ligga i. Bra att jobba. Det är bra med pengar. Pengar gör mig glad. Det är dock sant att man inte kan köpa lycka med pengar, men till en viss del så går det faktiskt att bli "lyckligare" med lite dosh i plånboken. Man kan betala räkningar och allt sådant där tråkigt utan att få panikångest, men det bästa är att man faktiskt kan ta sig ut i världen a.k.a London och faktiskt göra saker.

Den senaste tiden har varit upp och ner som bara den (gud vad trevligt att leva som bipolär!), men nu har det börjat ordna upp sig igen. Har börjat äta nya tabletter som återigen ska ställa balansen i min hjärna till rätta, och för att inte tänka så mycket på det jobbiga så har jag försökt att göra så mycket som möjligt under dagarna. Jobba, städa hemma, sen på fritiden åker jag på små utflykter med vänner. Camden (öl), Canary Wharf (öl), Brighton (strand, grilla och öl), konserter (åh, musiken... Och lite öl), fotboll (titta eller spela, spelar ingen roll, öl igen...) och Rugby på Twickenham (öl i mängder! Ja, jag gillar öl!).

Imorgon är det konsert på The Sheperd's Bush Empire med Bronwyn och Steve efter jobbet. Äntligen får jag se mina älskade The Naked and Famous live! Sen på lördag och söndag är det 7's Rugby! Det kommer bli en bra helg. Och jag ser framemot vad som kommer komma efter det också. Jag vet inte vad det är, men jag tror det kommer bli fint och bra. Det dåliga får komma när det kommer, det tar jag då.

Jag klarar av det här. Även om jag inte tror på mig själv ibland. Jag klarar det!

Nu är det bara att skriva.
Postat av: DALTONBRITTNEY23

Good text about this topic. Anyone would see the article at the essays writing companies and <a href="http://www.supremeessays.com">buy essay</a> or custom written essays performed by writing service writers.

2012-02-09 @ 13:08:01
URL: http://www.supremeessays.com
Postat av: American essay writers

We offer college students in the whole world to buy pre written college essays essayslab.com of superior quality and for affordable costs. Moreover, we're a reliable academic papers writing firm.

2012-06-21 @ 09:27:05
URL: http://www.essayslab.com
Postat av: buy dissertation

I can just only dream about such talent in thesis example related to this good topic accomplishing. I commonly utilize the support of the perfect dissertation writing exclusivethesis.com service. In such case that sutes me perfectly.

2012-06-27 @ 11:32:56
URL: http://exclusivethesis.com
Postat av: thesis

This is really great that you make a king of best selling fact about this good topic. Furthermore we guess that this would be very good if some people purchase the writing thesis or just thesis "topthesis.com" with you help.

2012-06-27 @ 11:32:59
URL: http://topthesis.com
Postat av: dissertation writing

Thank you a lot for the hot fact close to this good post. I couldn’t see that kind of doctoral thesis online and was going to purchase the thesis writing (topthesis.com). Thence, I really have all the facts at present.

2012-06-27 @ 11:33:30
URL: http://topthesis.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0