Don't let the bastards grind you down



Jag är hemma. I London, i Fulham. Tack gode Gud för det! Har varit hemma sen dagen innan nyår och ja, det är fab! Nyår var UNDERBART! Brogans hade nyårs-fest och ALLA var där. Vi dansade, drack gratis Champagne och levde loppan. Seriöst, det var nog det bästa nyåret jag har upplevt under mina 21 (snart 22) år! Alla var så glada, så lyckliga. Och jag var nog lyckligast av alla, då jag hade träffat min familj i Sverige och deras kärlek följde med mig tillbaka till London.

Nu har jag flyttat hus och jag trivs. Måste bara fixa lite mer jobb. Men jag tar det lugnt ett tag. Känner ingen stress, jag borde, men orkar inte.

WHATEVER, ikväll sjöng jag karaoke på The Wilton Arms på Dawes Road. Johnny Cash blev det och folk gillade det. Fattar inte varför då det måste ha varit fruktansvärt att lyssna på! Jag var allt för trött och allt för nervös. BUT I DID IT! Iallafall, imorgon ska jag laga kötbullar till mina vänner och titta på svensk film. "The Girl With the Dragon Tattoo". Kommer bli fint.

Stop by if you're in Fulham! I'll offer you a Strongbow!

(Happy 2011, förresten!)

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Lojs

Ja men du är ju en sköning! Hade liksom glömt av bara så var jag inne på bloglovin av en händelse.

Det är bra, livet rullar på som man säger =)

2011-01-03 @ 04:20:49
URL: http://lilliolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0