London life soppas

Jag sitter på trappan upp tlll vår dörr och tänker tillbaka på hur mycket jag tyckte att det såg ut som husen i Notting Hill, och jag hade inte fel. Området är lika mysigt, men känslan är annorlunda. Jag sitter här och tänker tillbaka på min dröm; på hur nervös jag var. Jag är fortfarande nervös, varenda sekund. Men, jag har upplevt så mycket här, och utvecklats till något så mycket bättre.

Till och börja med... Jag och Alan funkade inte. Dag tre insåg vi båda att vi var över varandra, men, vi kommer vara nära vänner. Så, vad händer just nu? Jag överväger bar-jobb/nanny-jobby OCH jag har dejtat en New Zelander som heter Jack och även en engelsman vid namn James. Jag tror James är mer min typ av kille. Han är DJ och lyssnar på exakt samma musik som jag. Och då menar jag verkligen EXAKT. Jack är annorlunda. Han är supersnygg vilket James inte är men ja, det är något som inte stämmer fast vad vet jag ännu. Sådant här ska ta tid.

Jag pratar på. Som vanligt. Jag borde hålla tyst och sova, för jag måste orka shoppa vintage imorgon.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: julia

oooh låter spännande, vill veta mer typ, hehe

2009-09-25 @ 19:56:32
URL: http://noisefloor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0