You're way out there in Toluca

Jag har slänt ihop en quorn-gryta som smakade helt fantastiskt bra, ibland blir jag imponerad av mina matlagningskonster. Trots bakfylla (årets första kanin-party ägde rum på Trädgårn igår) så har jag kunnat äta utan att spy, och just nu njuter jag av solen på balkongen medan jag tittar på One Of My Kind-dokumentären (IGEN) och jag känner att jag är helt okej ändå.

Jobbigt är att jag måste duscha och sen dra till banken och fixa nytt konto, ta ut pengar och sen köpa solglasögon och hårfärg, jag är lite för sliten för det känner jag, men är man ledig så är man. Jag måste ta vara på den lilla fritid jag har, annars kommer jag bli galen. Man kan ju inte sitta här och softa hela tiden. Man måste göra nytta.

Nu känner jag att jag svamlar, så jag ska sluta vara så ointressant och låta er läsare göra annat.

Puss, coquito.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Carro

Sv: Nämen oj tack så mycket Michelle! =D

2009-05-18 @ 18:34:16
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0