PRESS DELETE

Jag lade precis upp en dikt jag skrev för en stund sen här i bloggen, men ångrade mig. Den var alldeles för personlig. En vacker dag kanske den kommer upp igen, man vet aldrig. Och egentligen så borde jag inte sitta här och skriva dikter, lyssna på Conor Oberst och äta äpplen... Jag borde sova så att jag inte sover bort min lediga måndag.

"Min lediga måndag", gud, vad jag inte gillar ljudet av det. Ledigheten i den meningen är ju fin, men måndag säger bara med en käftsmäll att "det är en veckas slit fram till helgen". Och jag som inte ens kan göra något kul till helgen. Jag ska sopa undan skit på Liseberg. Länge leve lediga måndagar och jobb på helgen...
... Eller inte.

Okej, jag borde verkligen sova. Min hjärna säger ifrån genom att spela ett spel med mig. Jag blev tårögd.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Raisa

men jäla balle, jag tar studenten nästa år yu XD hahaha annars hade jag lätt hängt på.

suckaaaaahr

2009-05-11 @ 11:22:24
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

hoppas du får en bra tisdag (:

2009-05-12 @ 01:30:32
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0