Love will tear us apart

Jag kan inte det där med kärlek. Allt är bara en enda stor röra och jag vet inte vad jag vill. Jag vet inte vad jag känner. Eller... Jag känner alldeles för mycket. Jag måste samla mig. Jag måste lägga ut mitt hjärta på golvet, titta och analysera, sen plocka ihop det igen för att se om något har blivit klarare. För nästan ett år sedan lovade jag mig själv att akta mig för kärleken då den dödar, gör en stum, gör en sjuk, men framför allt för att ingen kärlek är för evigt. Kärleken dödar, sen dör den själv.  



Jag orkar inte riktigt med det. Jag är rädd. Jävligt rädd. Och nu mår jag illa.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Niklas

Glöm inte att kärleken också ser till att satsa alla dina pengar på fel ruta på Rouletten och sen dra innan du upptäcker att du just spelat bort ditt liv...



Men ibland, o bara ibland, lyckas den läka det som en gång var trasigt...

2009-05-30 @ 00:57:20
URL: http://landofthelost.blogg.se/
Postat av: Lojs

It's better to have loved and lost than never to have loved at all.

2009-05-30 @ 22:09:49
URL: http://lilliolito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0