Liseberg/Nostalgi

Jag har från och med nu inget liv på helgerna, och i mitten/slutet på maj kommer jag inte ha något liv ens på veckodagarna. Vem får skulden? Liseberg. Men jag klagar inte, jag tjänar bra med cash och planering inför flytt till London i oktober har börjat. Tänka sig att allt kan bli så bra ändå.

Men på tal om Liseberg, det är därför jag inte skrivit så mycket här. Så fort jag kommer hem sent på kvällen slänger jag på iTunes och lägger mig i sängen där jag drömmer mig bort i musikens värld. Just nu har jag tagit upp lyssnandet på Eels. Jag minns för 4 år sedan när jag lyssnade på Eels jämt, och nu när jag lyssnar minns jag nästan alldeles för mycket av den tiden. Det är nästan läskigt. Nostalgi, vad gör du med mig?

Imorgon blir det kick off med min avdelning. Vi ska till Danmark över dagen och supa oss fulla som sjömän, bokstavligen. Parkvård är ju kända för att alltid bli fulla som ägg! Klockan halv nio på morgonen börjar drickandet och resan till ett annat land, där vi ska leka lekar och vara odrägliga. Jag längtar.

Tills nästa gång, I love y'all!

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Raisa

usch vad allt låter härligt nu :D:D:D:D ska du flytta till london :O holy crap vad roligt :D !!!!!!!!!!eta!!one

2009-05-03 @ 22:56:30
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0