Ännu en morgon

Jag är uppe med tuppen, som vanligt, trots att jag inte alls behöver gå upp såhär tidigt. Jag skulle gått upp om två timmar om jag hade sovit som en normal människa, men jag kan verkligen inte sova på morgonen längre. Det spelar ingen roll hur sent jag än går och lägger mig, jag vaknar alltid upp mellan åtta och nio. Det börjar bli måttligt irriterande. Det är inte det att jag går runt och är CP-trött hela dagen sen, det är snarare motsatsen. Jag får inte tillräckligt med sömn så kroppen slänger på med extra-energin hela tiden, vilket gör att jag blir något speedad, det håller i sig fram till rasten på jobbet då jag nästan somnar när det bara är tio minuter kvar av den, och jag egentligen måste ut och jobba. Inte alls kul! Kan vara dags att höra av sig till psykiatrin igen och se om dom kan hjälpa mig med sömntabletter, tills jag kommer in i en bra rytm igen.

Jag drömde en udda dröm också, att jag hade en son som skulle börja skolan, men jag tyckte inte att någon skola här i Sverige passade honom så jag flyttade till USA där jag satte honom på en katolsk pojkskola. Det hade aldrig varit mitt förstahandsval, men sen så var det ju bara en dröm också. Om jag får en son så ska han bannemig slippa bikta sig tre dagar i veckan och spendera tid med endast pojkar. Min son ska ha ett normalt liv!

I övrigt så mår jag fortfarande bra ändå, vilket är otroligt skönt. Jag fasar inte över att jobba idag och ikväll blir det bio, jag langar peppen, helt klart!

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0