Two pills just weren’t enough, The alarm clock is going off

Hm, vart ska jag börja, och hur mycket ska jag berätta? Hur bra är det att vända insidan helt utåt? Jag vet inte, men i torsdags blev jag akut inlagd... Igen. Överdosering av tabletter, ambulans, magpumpning... Ja, man kan ju lugnt säga att det var mycket som hände under bara ett dygn. Varför? Jag har inget svar. Jag bröt ihop, men ville inte dö, nej, jag ville bara sova. Fick panik-attack efter panik-attack och ville bara vakna upp dagen efter utan att känna så. Tyvärr tänkte jag mig ju inte för, men det gör man ju sällan när man har hjärtat enda upp i halsgropen.

Avdelning 91 tog hand om mig när mitt huvud snurrade så mycket så att jag var tvungen att kräkas, när dom satte in dropp och sköljde min ådra med vatten, när jag svimmade på väg till toaletten och när jag grät för att jag insåg hur dum jag hade varit kvällen innan. Dom är helt fantastiska, och jag har dom att tacka för mycket.

Jag ska aldrig göra om det igen, en gång var ingen gång, men två gånger var för mycket. Jag ska tänka förnuftigt med mina medeciner, dom ska ju trots allt få mig att må bra, inte raka motsatsen.

Aldrig mer.



Nu är det bara att skriva.
Postat av: Raisa

bra att du inser att det va dumt(sorry) men det va det.. hatar att du mår sådär dåligt, även om jag inte känner dig..<3

peace

2009-03-08 @ 13:08:41
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: Ida

jag håller med föregående talare. Man kan förstöra hela ens framtida liv på ett så kort ögonblick. GÖR ALDRIG OM DET DÄR!

puss

2009-03-08 @ 15:04:41
URL: http://kongens.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life

Jag hoppas du börjar må bättre gumman. Sånt där är varken lätt eller rolig :(

2009-03-08 @ 15:25:48
URL: http://tobys.se
Postat av: Henke

Jag är så glad att du låter så bestämd, vännen. :)

2009-03-08 @ 21:17:15
Postat av: Kim Rebecca Lodberg

nice blogg!!

2009-03-09 @ 21:52:57
URL: http://crossthatline.blogg.se/
Postat av: sonki!!!

ÄLSKLING! ja var försiktig med det där. visst gör man tokiga saker när man inte tänker klart, :****

2009-03-10 @ 17:54:58
Postat av: Carro

Oj jag vet knappt vad jag ska säga.. Men gör aldrig något så dumt igen!!

Jag hoppas att du mår bättre snart!

STOR KRAM!

2009-03-10 @ 22:21:55
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: My

Michelle vad är det jag hör?! Gör aldrig så igen! Mår du dåligt så tar du upp telefonen och ringer mig, förstår du det! Det finns andra sett att lösa sina problem på. Prata om dom.

2009-03-11 @ 10:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0