The Beatlemania

Jag vet inte om jag har nämnt det här förut, men jag har aldrig varit ett fan av The Beatles, och det gav mig många onda blickar när jag var i London och slängde ur mig:

- Eh, The Beatles? Naaah, they're kinda boring.


Grejen är den, ta inte det här fel, men jag har aldrig riktigt förstått mig på hysterin. Visst, dom var nya för sin tid och skapade en hel ny syn på musik... & självklart uppskattar jag dom, och är tacksam, för utan dom hade ingen indie rock funnits idag (indie rock är ju det jag älskar mest av allt).

Iallafall, The Beatles är Alans favoritband (nej, ni blir inte chockade, han är ju trots allt engelsman) och nu försöker han verkligen få mig att tycka om dom genom att köpa The Beatles-relaterade grejer och skicka över till mig. Igår fick jag två skivor och idag berättade han att han köpt en t-shirt till mig. Help!


Det är väl bara att tacka och ta emot.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Tuss

jag håller med dig, är inte heller särskilt imponerad, utom av att de var först med grejen såklart... det var väl duktigt. yawn. ;)

2009-03-28 @ 17:34:36
URL: http://omkring.wordpress.com
Postat av: Raisa

jag gillar dom inte heller så hårt. Förstår inte heller all hysteri. men fan vad gulligt att du får sånna grejjer XD det betyder yu antagligen mkt för honom XD naåååws.. <3

2009-03-28 @ 17:41:07
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0