Kameran då...

I fredags tappade jag bort min kamera på Nöjesguiden-partyt på Trädgårn, vilket är surt. 4000 kr rätt i sjön. Jag ringde till Trädgårn men dom hade inte hittat nån, och sa att någon antagligen hade snott den. Hoppas den kommer till nytta för den som snodde den, att dennes föräldrar skäms ihjäl för deras misslyckande till att uppfostra sitt barn, och att den som gjorde det dör en ensam och plågsam död.

Jag blev väckt sju idag, av några snubbar som skulle in i lägenheten och byta dom sista fönstrena, och nu ser hela stället ut som ett tredje världs-krig. Sågspån och skit överallt. Dessutom har dom glömt några borrar och andra diverse verktyg, jag funderar på att slänga ut dom från balkongen i ren ilska, då jag verkligen inte har lust att städa idag.

Jag ska nog lyssna på Desaparecidos och sura lite till. Sen ska jag bli glad. Det brukar ju bli så.


Nu är det bara att skriva.
Postat av: Raisa

men vad fan, kan dom inte städa undan efter sig.. jag hade tvingat dom städa >.< hahahahaha

2009-03-04 @ 18:38:07
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life

MEN VA?

Gud så hemskt! Vem fan snor andras grejer!? Jag blir så förbannad!!! HERREGUD! Dagens jävla tattarungar!

2009-03-05 @ 08:08:29
URL: http://tobys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0