Hey, update!

Jag sitter och njuter av komedi på hög nivå. Flight of the Conchords och Rhys Murray (som inte bara spelar Murray, the manager åt Flight of the Conchords, utan som även är en grym stand-upp komiker). Ja, jag njuter. Jag har haft ett par tuffa dagar på jobbet och det känns skönt att bara få sitta och skratta. Jag älskar verkligen Flight of the Conchords, dom är så jävla skickliga musiker och komiker, och jag avundas deras talang. 

Förutom all denna komedi, så njuter jag även av att sitta och lyssna på Monsters of Folks (Conor Oberst, Jim James M. Ward m.fl) live-skiva, och jisses, jag älskar det. Jag längtar efter själva albumet, det kommer bli helt fantastiskt. Det blir ju allt som Conor är delaktig i.

Imorgon jobbar jag 08.00 till 17.00 och sen är jag ledig i två dagar. Familjen åker hem till Irland i tio dagar och jag kommer ha lägenheten helt för mig själv. Jag planerar att ha lite fest och bara leva livet. Jag har varit lite seg på bloggen ett tag, och jag kommer återkomma med varför. Inte just nu bara. 

Nu ska jag fortsätta med skratta och njuta.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Anonym

Well well well, hur kan man inte njuta av sådan förstklassig underhållning? :)

2009-07-20 @ 23:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0