Does it offend you, yeah?

"Ditt irländska CP", jag kommer aldrig glömma när jag fick den kommentaren, det var det roligaste som hänt mig på länge. Jag skrattade så jag nästan kissade på mig, och en dag som denna (då allt är lite på sniskan) gör tanken på hela den situationen mig lite gladare. Eller ja, det sätter iallafall ett leende på mina läppar. Jag skulle gärna göra en lång historia kort, men det känns inte som att jag kommer få ner allt på rätt sätt, så att man verkligen fattar hur kul det var. Fråga mig nästa gång ni ser mig istället, så ska jag berätta med både mun och kroppspråk.

Jag tror verkligen att killar (ja, jag drar alla över en kamm) har färre hjärn-celler än oss brudar, för dom konstigaste sakerna jag hört har alltid kommit ur en mans mun, och på ett sätt är jag tacksam, för det är ju komiskt... Men jag kan inte låta bli att tänka på vad Gud tänkte när han skapade "Adam". Tack Gud för mannen! Tack!

Nu ska det irländska CP:t försöka äta något, om det nu finns något i kylen.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Raisa

ja dom har allt sina stunder XD <3

2009-02-26 @ 20:13:52
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: My

hello!

jag har precis hittat en jätte bra gratissida. Man samlar poäng, jätte lätt, och byter sedan ut sina poäng mot presentkort på massa affärer!

bli medlem på den här länken och få 50 poäng med en gång!http://www.gratismode.se/?c=47506

2009-02-27 @ 13:23:52
URL: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0