There will be blood

Igår var blev det fest. Det som började ute i det fina vädret i Högsbo med äckligt vitt vin, slutade i en lägenhet vid Majvallen (där jag dessutom har spenderat många nätter det senaste). Mellan Högsbo och Majvallen var det Stars 'N Bars med tjejerna, och det var wild vill jag lova. En 6:a tequila och festen är upplagd. Jag hamnade inte i några större knipor, förutom att jag skrapade upp mina sår på knäna igen, vilket kanske inte var så lyckat. Men vadfan, är det fest så är det fan fest. Inget blod, ingen fest.

Vädret är underbart fortfarande, och jag tackar gud för det. Våren kom till slut. Idag har jag planer på att gå på ett födelsedags-galej på Hisingen, så jag borde kanske hoppa in i duschen för att göra mig färdig. Jag ska bara äta lite lax och njuta av den här videon först:



Enjoy!

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Tuss

mmm... love that song! <3

2009-04-18 @ 18:17:07
URL: http://omkring.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0