Apple vs. PC vs. Chuck vs. Buy More

Kollar på Chuck, och serien är helt fenomenal! Jag brukar oftast inte gilla serier med så mycket action i men den här fyller ut med så mycket sörtskön humor, dessutom med charm, Chuck är en riktig darling.

Men som sagt, humorn. Nyss låg jag på golvet och skrattade hårt, och inte nog med att deras diskussion var sjukt kul, så är det dom sa något jag själv skulle kunna har sagt. Inte helt och fullt i exakt samma ord, men när det gäller Apple och deras datorer (och egentligen allt från Apple, jag är besatt av Apple) så vet ni ju hur jag är:

- Eh, Chuck, can you fix this computer?
- I'm kinda busy and... Why can't you and Morgan do it?!
- Chuck, seriously, we're Mac people, IT artists. We don't do PC.

Gud. Jag håller med. Mac är verkligen inte bara en dator, det är en livsstil. En konstform.


Nu är det bara att skriva.
Postat av: P3

Kan inte hålla med dig mer. Mac is the shit :)

2009-04-15 @ 22:00:42
URL: http://ericcartman.blogg.se/
Postat av: My

hehe, Emil kunde nog inte heller hålla med mer! :D

2009-04-17 @ 14:30:30
URL: http://enlitenimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0