Men va

"Ta dig i kragen eller var ledsen för dig själv. Alla har sina helveten och folk som vart längre ner än du har tagit sig upp. Bestäm dig för det så klarar du det.. och DET är fakta!"

JAG VILL MÅ BRA, DU ANONYMA KOMMENTERARE, JAG VILL FAN INGET HELLRE!

Varenda jävla dag kämpar jag och försöker inse att det kommer bli bra, men det är fan inte lätt. Ta mig i kragen? Nej, du ska ta dig i arslet, för i det här fallet så handlar det inte om vem som har varit "längre ner" än mig eller vice versa, det här handlar om mig, och om hur JAG känner, och vill jag uttrycka det här i MIN blogg, så gör jag det.

---

Det här är ju helt jävla sanslöst.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0