Märkt för livet

Jag vill skriva något vettigt, för det kliar i fingrarna men... Ja, jag mår ju inte jääääättebra som sagts tidigare. Det är liksom som att det som var kul förut är skittråkigt nu. Att inte ens kunna skrivit något intressant i sin blogg är ju riktigt segt. Well oh well.

Igår tog jag mig till Reb Tattoo och beställde tid för tatuering, det är fan dags, tänkte jag. Jag behöver förnya mig själv, börja om från början liksom. Och det här är ingen impulsiv grej, jag har nämligen velat tatuera mig sen jag var 15, och det är ju några år sedan nu. Dock har ju motivet ändrats genom åren. Det började med att jag ville ha tärningar eller körsbär (jag vill fortfarande ha det men det får vänta, det får bli nummer 2), nu sedan nästan två år tillbaka vill jag bara tatuera in texten "Oakland, CA". Igår tog jag alltså tag i det hela. På tisdag klockan tre blir jag märkt för livet. Det känns inte spännande alls, men det kanske gör det så fort den är på mig, jag har ju trots allt velat detta länge nu. Jag måste börja leva igen.

Jag kanske är dum som tror att en jävla tatuering kan få mig att må bättre, eller göra skillnad, men vad vet jag? Jag måste göra något, nåt drastiskt, annars går jag under.

www.rebtattoo.com, kolla in Kalle. Han blev den lyckligen som ska få göra min tattoo.

Hej.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0