En jävligt död dag

Idag har varit en död dag. Jag var ute i fem minuter max för att lämna in mina stövlar hos skomakaren. Mamma tjatade hela morgonen, vilket gjorde att det inte blev så mycket sömn i natt heller då jag somnade fyra. Så, jag tog mig upp gick ut i solen som skar in i ögonen på mig och gav mig huvudvärk, med dom där förbannade stövlarna. Att laga dom kostade mig dock bara 100 spänn så jag är väl hyfsat nöjd med det.

Så, vad har jag gjort hemma hela dagen? Jag har laddat ner första säsongen av Desperate Housewives så jag har bara kollat på det. Inte särskilt roande men det har ju fått dagen att gå iaf. Teven åkte på för första gången idag, ganska nyss. Mamma ropade att det var idol och jag tänkte att det kunde få bryta min serie-dag. 

I morgon ska jag jobba. Jag vill inte. Det gör ont i hjärtat bara vid tanken. Och nu blev jag tårögd. Fan. Inte nog med det så ska Håkan Hellström spela, det kommer vara hur mycket folk som helst där, men förhoppningsvis så får jag vara blomvakt vilket kan vara spännande.

Jaja, nu ska jag hoppa i säng.


Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0