At ease?

Jag har sovit noll timmar i natt. Jag har kräkts hela natten och jag tror magsäcken åkte med sist, seriöst. Min mage är helt jävla trasig, och jag kan verkligen inte äta. Jag åt ett äpple igår och det utlöste den här jävla helvetesnatten, jag ska aldrig mer äta, eller inte på ett jävla tag iaf. Tänk vad ett dåligt psyke kan göra med kroppen.

Jag har verkligen inget att skriva om, jag känner inget mer en smärta, och jag gråter ständigt. Men folk säger att jag kommer bli stark igen, men jag vet inte. Jag känner mig sviken. Jag dedicerade mitt liv åt något, och sen blev det bara ett abrupt avslut av det. Hur ska jag våga leva igen? Jag vågar helt enkelt inte. Ni som vill hjälpa mig, feel free. Men jag känner inget hopp. 

TACK LIVET, verkligen...

Nu är det bara att skriva.
Postat av: .....

ta dig i kragen eller var ledsen för dig själv. alla har sina helveten och folk som vart längre ner än du har tagit sig upp. bestäm dig för det så klarar du det.. och DET är fakta!

2008-09-18 @ 19:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0