Slogans

Jag, Henke och Leo kom på en del roliga slogans igår ikväll. Vi skojade om olika sidor, företag och märken och ja, det ballade ur totalt. Här är några.

Västtrafik - Vi låtsas bry oss, du låtsas betala.
Google - 'Cause you don't know shit.
Trojan (amerikansk kondom) - The horse inside your walls.
Gaybook (liknande Facebook fast för gay-killar) - Tight is right.
Bilddagboken - As if we cared.
L'oreal - Because you're ugly.
Helgon - 'Cause you think you're special.

Ja, kul var det. I övrigt så har jag den fetaste huvudvärken ever, och den har pågått i tre dagar. Var på akuten förut och dom gav gav mig ett recept på medicin mot migrän, hoppas det hjälper.

Nu ska jag checka lite Gossip Girl, sen sova.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0