Lite kort om dagen

Idag gick jag upp åtta för att dra till vårdcentralen för mer sömnpiller och lugnande, det tog sin lilla tid då dom skulle ta blodprover (dom förra sömntabletterna tog nästan livet av mig då jag kräktes i en vecka) men jag kom därifrån med nya recept, vilket känns grymt gött. Men när jag kom hem vid tio var jag så toktrött att jag gick och lade mig för att somna om, vilket jag gjorde. Det var grymt skönt.

Jag är nyduschad och känner mig ganska pigg, nu gäller det bara att hitta på något att göra inför kvällen... Vilket alltid är ett problem då det inte är mycket som lockar. Jag vill repa men Hellberg som vi delar lokalen med är knas och klagar på att vi aldrig sätter upp tider, men det innebär ju inte att han kan sätta upp två veckor in a row. TRE DAGAR I VECKAN PER BAND, Hellberg! Suck. Jag tänker inte tjaffsa med honom mer, han får göra vad han vill.

Nu regnar det igen. Fan. Jag ska kolla på E.T tror jag.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0