Desperate Housewives Vs. Barack Obama

Okej, stopp! Stopp, stopp, stopp! Jag kan inte förstå hur det här kan hända! Här sitter jag och har precis börjat kolla på femte säsongen av Desperate Housewives och vad händer? Mike Delfino dör? Susans man, Maynards far, MIN FAVORIT. Jag vet inte säkert för jag var tvungen att pausa avsnittet, och jag tror inte jag drar förhastade slutsatser. Nej, det sista man såg i säsong 4 (5 år senare) var ju trots allt att Susan kom hem till en annan man... Redan då blev jag chockad...

Hjälp. Jag behöver mindre fritid. Finns viktigare saker att oroa sig för.

---

Btw, jag är glad över att Barack Obama vann valet, och som Jason skrev i ett mail tidigare idag. "No need for revolution, Michelle. It's a great day for America." Ändå kan jag inte låta bli att undra vad som kommer ske nu med den dåliga ekonomin som råder i USA. Hur ska Barack kunna genomföra allt han lovat folket när det inte finns några pengar? Om USA tar bort sina trupper från Irak så kommer dom tjäna in en massa pengar, men risken då är ju att det blir inbördeskrig i Irak. Vad kan det betyda för Irak och resten av världen? Jag vet inte, och hoppas nog bara på det bästa. Det kommer ta ett par år att fixa ekonomin, och folk kommer bli arga, men jag antar att det är värt det. Barack Obama kommer fixa det här, det vet jag.

Och hjälp, jag hittade visst viktigare saker att oroa mig för.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0