Rensning pågår

Fy. Jag håller på att rensa ur min garderob och tänk vad mycket man kan hitta. Jag är inte den mest pedanta personen i världen när det gäller att hålla ordning i min garderob, utan slänger för det mesta in grejer lite slarvigt och nu på senaste tiden har det sett ut som ett tredje världskrig där inne. Eller ett nytt kalla kriget med t-shirtar som föreställer Berlinmurens fall. Ja, förjävligt ser det ut, och det är inte kul. Men man hittar som sagt en del grejer som man helt hade glömt bort att man hade, både bra och helt gräsliga grejer.

Jag hittade min extremgamla palestinasjal (hej-jag-är-14-bast-och-har-en-palestinasjal-för-att-det-är-så-jävla-coolt-men-jag-har-ingen-aning-om-vad-den-står-för) som var typ antikgul istället för vit som den en gång varit, och när jag skulle mig för att piska ur lite damm från den så fick jag en sådan jävla nysattack så att jag blev irriterad och slängde den. Vad fan ska jag med den till? Jag har dessutom hittat tusen par byxor med hål i som jag slängde. Hittills har jag fyllt tre papperskassar med kläder, och det är inte dåligt. Jag visste inte ens att det fick plats så mycket skit i min lilla garderob.

Till min gädje hittade jag mina gamla favoritskor, mina röda converse som har slitits sådär härligt fint. Inte söndriga, bara lite blekta och fina. Jag tror dock inte att jag kommer använda dom så mycket bara för att jag hittat dom nu efter 4 år, men dom ska definitivt inte slängas, jag har alldeles för många fina minnen från perioden då dom bars.

Jag hittade även lådan med skivor i som jag ställde in där för ett tag sen, vet dock inte varför jag ställde in den där men jag tyckte väl att "dom hära skivorna är så fina så dom måste ligga i tryggt förvar" eller något. Ibland vet jag inte vad jag tänker när jag ställer undan saker.

Well, jag borde fortsätta med mitt påbörjade projekt så att jag inte glömmer bort det och fastnar här istället, och som ni alla säkert vet, så är det lätt hänt.

Ps,

Himlen var extremt fin nyss, var tvungen att gå ut på balkongen för en bild.



Ds.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Angelica L

Härligt :D

Joo det är bra med mig med!

Gud vilken fin bild,jag älskar den.

Lycka till med rensningen ;)

Kram

2008-11-26 @ 16:53:05
URL: http://angelicalarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0