The King

Det ligger en heder och en ära i att sätta coolheten främst. Att glida upp på en monumentalscen i ett glittrande Las Vegas med sitt namn i eldskrift bakom sig, att genomföra det i gnistrande paljettkostym utan att ett hårstrå ligger fel och greppa micken mellan tummen och pekfingret och på ett snyggt sätt smöra sig igenom "are you lonesome tonight?"

Fan, jag avskyr sånt. Musik ska stavas svett, sex och passion. Jag vill inte ha något sextonmanna band på en megascen i någon glittrande plaststad som ett gäng mafiosos slängt upp mitt i öknen. För mig räcker det med ett grymt indie rock band i ett rökigt rum i USA.

Men ändå...

Så kan jag inte låta bli att tycka att Elvis var lite cool.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Lojs

Nice blogg!!! You've got me hooked, lol. Du såg gossip girl idag va?

2008-11-30 @ 20:47:17
URL: http://lilliolito.blogg.se/
Postat av: Sofia

Va cool stil du har! :D

2008-11-30 @ 22:23:07
URL: http://ienmage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0