Sing me to sleep

Jag ligger i sängen och kan inte sova. Igen. Jag har tagit min sömntablett men den senaste tiden har dom inte fungerat ordentligt, och jag har ingen aning om varför. Dessutom är jag för lat för att ta reda på det, jag ger det en vecka till men om dom inte har börjat fungera igen så får jag ringa vårdcentralen. Såhär ska det ju inte vara!

Innan när jag hade sömnproblem (och inte åt någon tablett för det) så var det ju ofta på grund av att jag hade så mycket tankar som snurrade i huvudet. Skola, pojkvän/intepojkvän, framtid, nostalgi, stress osv. Nu det senaste med tabletterna har jag somnat som en gris så fort jag lagt mig ner och börjat blunda, och jag har väl inte lika mycket att oroa mig för numera (jobbsökandet är en stor press, förstås) heller, det mesta är ju avklarat. Skolan är finito, jag är singel (och lever glatt med det), notalgin har jag lärt mig att ta på dagarna och framtiden får komma som den kommer, man måste leva i nuet.

Jag antar att sömnproblem kan komma i perioder också, vad vet jag?
Nu ska jag iaf försöka nana igen.

Godnatt!

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0