Sen

...Och så sitter man här, med skiten uppe i halsen. Jag har helt tappat bort tiden framför datorn och om tre kvart ska jag träffa Henke för söndags-bowling, och jag har inte ens sminkat mig eller klätt på mig ordentliga byxor (mjukisbrallorna är fortfarande på). Och istället för att lägga på ett kol, så sitter jag kvar här, och skriver om att jag har mycket att göra. What the hell, liksom! Dessutom har jag inte druckit mitt dagliga kaffe, vilket är ett måste.

Jag måste alltid ha en kopp kaffe någon timma efter frukost, jag har blivit beroende av det. Det får inte dröja så mycket längre än så, för då känner jag hur det börjar suga i magen på mig. För några veckor sen visste inte ens jag att koffein var beroendeframkallande, och det tog sin lilla tid för mamma att övertala mig om att det var sant. Nu när jag tänker på det så är det ju ganska uppenbart, med tanke på suget i magen och allt annat.

Min första "dagens outfit" här i bloggen.
(Vet inte om det blir så många, då det här inte är en modeblogg
och jag har en ganska simpel och tråkig klädstil, haha.)



Topp - Bik Bok, Jeans - Puss&Kram

Nej, måste sluta nu.
Jag får springa ut i köket och sätta igång!

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Raisa

hahaha XD skynda nu

2008-11-30 @ 14:19:06
URL: http://johanochraisa.blogspot.com/
Postat av: baaaaaaaaaaaah

vad roligt med ngn som prenumererar!! :D



men hur jag för att prenumerar på dig?? :O

(sjukt oteknisk)

2008-11-30 @ 14:41:18
URL: http://barbatartek.blogg.se/
Postat av: Mathilda

vart köper man p&k jeans?:D

2008-11-30 @ 18:49:27
URL: http://mathildacathrine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0