Plans

Jag kunde inte somna igårkväll, vilket är konstigt då jag gick upp så tidigt igår och var supertrött när det var dags för sängen. Men icke. Jag låg och vred och vände på mig i säkert två timmar, tills jag till slut kände hur jag sjönk djupare ner i kudden och ögonlocken blev extra tunga. Detta i sin tu gjorde ju självklart att det var svårare än vanligt för mig att stiga upp vid nio imorse, men jag klarade det, fast med nöd och näppe. Jag var sjukt nära på att bara trycka på snooze men blev nästan arg på mig själv när jag kom på det. Här finns ingen tid att förlora, upp och hoppa.

Jag gick en promenad på 60 minuter idag och på två veckor har jag gått ner två kg, och jag är ganska nöjd, om jag får säga så. Det ger mig verkligen motivationen till att fortsätta och det ska jag göra, jag ska komma i form. Jag har tänkt lite smått på att köpa gymkort, men jag vet inte om jag har råd att slänga ut 3000 spänn på det, jag har pengarna, men jag måste tänka smart nu när jag inte har ett jobb. Men snart kommer det blir så jävla kallt så att jag inte kommer kunna vara ute och gå mer, jag kommer tappa motivationen totalt när det ligger snöslask på marken. Well, vi får se hur det går. Jag kan dock tala om för er alla att promenera innan frukost är den bästa metoden att använda sig av om man vill gå ner i vikt och få upp flåset.

Jag har en del planerat idag, vilket känns bra. Vid två ska jag äta lunch med Henke, och det blir Soppor & Sunt på Magasinsgatan. Dom har världens godaste soppor, olivbröd och salladsbuffé. Efter det ska jag hem och städa för imorgon kommer min irländska släkt hit till Sverige och ska spendera några dagar med oss. Så det blir till att plocka undan i lägenheten och se till så att dom alla får plats. Det ska bli fruktansvärt kul.

Nu ska jag ta en dusch.

Puss!

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0