I has the headachezzz

Min migrän är tillbaka, fast för en gång skull är den inte bara jobbig. Jag har mått lite halvdant hela morgonen, känt mig stressad över att jag inte har ett jobb, men så fort migränen dök upp blockade den stressen. Visst är det konstigt? Och jag ska vara ärlig, jag har hellre migrän än känner hur stressen flödar.

Haha, just det. Förut när jag skulle ta en dusch och hade klätt av mig alla kläder och stigit i badkaret så ringde det på dörren. Jag blev så rädd så att jag halkade rätt ner, boom, på den hårda ytan. Jag rusade upp medan det fortsatte att ringa på dörrklockan och jag försökte slänga på mig kläderna så fort som möjligt medan jag skrek "Jaaaaaa! Ta det lugnt!" När jag helt röd i ansiktet öppnade badrumdörren så stod våran fastighetsskötare i hallen:

- Jaha, jag trodde inte det var någon hemma och din pappa hade sagt att jag kunde låsa upp om det skulle vara så.

Sen började han skratta, för där stod ju jag helt skakig och röd, med kläderna slarvigt påsatta. Jag tyckte inte det var så pinsamt, mest irriterande. Jag har fortfarande jävligt ont i svanskotan. Suck. Men jaja, jag fick ju mitt söndriga fönster fixat, så nu slipper jag frysa som ett as under nätterna.

Nu ska jag rusa ner till affären och köpa sojamjölk, sen blir det kaffe. Sjukt najs. Jag vet.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Sandraaaa

hahah xD

2008-11-25 @ 21:57:13
URL: http://rapekitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0