Fullt hus

Då har tjocka släkten kommit ich jag håller på att laga mat till allihopa. Det är inte lätt vill jag påpeka, vi är ju ändå 9 st som ska äta. Mamma tyckte att kyckling, ris och curry passade och jag kunde inte annat än att hålla med, det är ju ändå en simpel maträtt som alla tycker om. Mina kusiner och lillasyster Sharon sitter alla tre och spelar på varsitt Nintendo DS, och det ser ganska gulligt ut.

Och just det! Jag fick 250 euro av faster och farmor! Nu blir det hardcore shopping till veckan som kommer, jag behöver en fin klänning till de 20 december (Bruce Emms stora födelsedagsfest) och tjocktröjor kan man ju aldrig få nog av, så jag måste hitta lite sådana också. När jag var på Bik Bok härom dagen så såg jag en del fina,så jag får dra tillbaka dit och se om dom fortfarande finns kvar. Pengarna gör mig helt varm i kroppen, jag som verkligen var i behov av mer av den varan.

The irish family

Från vänster: Farmor Anne, faster Norma, farbror Chris,
kusin John, kusin Sarah



Det enda som kommer störa mig under deras besök är att dom kommer ta så mycket plats. Jag kommer inte kunna vara för mig själv så mycket som jag önskar, och kommer inte kunna gå och lägga mig hur som helst då mina föräldrar ska sova i mitt rum och om jag känner min mamma rätt så kommer hon gå och lägga sig vid nio under hela helgen och driva mig till vansinne, suck. Jag får väl i värsta fall ta med mig datorn till vardagsrummet med hörlurar tills jag själv vill gå och lägga mig.

Nej, nu måste jag återgå till matlagningen, riset ska i vattnet.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0