For Lisa (och alla andra fina läsare)

"Jag håller fullt med Raisa =D Urtrevlig bloggare och jag verkligen älskar att läsa din blogg!"

Tack så hemskt mycket, det glädjer mig något så otroligt mycket! Det får mig att brinna ännu starkare för att skriva här. Men Lisa, jag efterlyser din blogg (jag älskar att blogga själv, men älskar även att läsa andras), jag försökte komma in men den verkar vara lösenordsskyddad. Så om du vill, skriv gärna en till kommentar och beskriv hur jag kan få läsa din!

---

Ja, det är helt otroligt kul att fler och fler folk tittar in här och uppskattar det jag skriver. Tack till er alla!
Och glöm inte att prenumerera med bloggkoll.se också, så att ni inte missar något! Var dag har sina ord.



Puss!

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Raisa

NEJ MEN VAD GULLIGT! :D

höhöhö

(gillar att läsa din blogg med ) :D

pussen!

2008-11-28 @ 20:22:21
URL: http://johanochraisa.blogspot.com/
Postat av: lisa

konstigt, den ska inte vara lösenordsskyddad.. Om du går in på bloggkoll.se så skriver du bara lisa85 sen sök, där ska jag finnas =D

2008-11-30 @ 16:30:29
URL: http://lisa85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0