Cinema

Nu ska jag snart åka in till stan och träffa Henke för att gå på bio, och Henke fick välja filmen, efter lite tjat. Det blev denna:



Jag kollade upp den på imdb.com och där hade den fått 7.6/10 så det är ju ganska bra, dessutom är ju allas vår George Clooney med, haha. Det ska bli intressant i vilket fall som helst för det var längesen jag var på bio, och jag saknar det. Det är synd att man inte går oftare, men det är ju inte direkt billigt, fast det är ju förståeligt också. Idag laddar ju i princip alla ner filmer, och då har jag räknat med mig själv. Det blir en ond cirkel; vi laddar ner för att det är gratis och det gör bio dyrare, så man fortsätter att ladda ner.

Nu måste jag sminka mig, och platta håret. Puss.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0