Svart helg

Okej. Så nu tänkte jag berätta om helgen som varit.

I fredags började det med att jag och Anders beslutade oss för att vi skulle köra en svart helg, med mycket alkohol och cigg, och så blev fallet. Redan på MUG rökte vi och söp som djur, för att sedan sätta oss i Kungsparken med några och dricka ännu mer. Det blev en härlig varm kväll med trevligt folk och bra snack. Under kvällen fick jag ett sms från min föreståndare på Parkvård, han bad mig jobba och jag tackade ja, fan, pengar liksom. Jag fick dock ångra det lite sen, på lördag-morgonen, då jag var jättebakis och inte längre hade någon lust att jobba.

Jobbdagen gick dock bra, men det var VÄLDIGT varmt dock. Och det var så mycket folk på Liseberg, så det fanns hur mycket som helst att göra. Papperskorgarna blev fulla skitsnabbt och det låg skräp på marken överallt. Det var inte en lugn stund och med den tryckande hettan så var det inte en dans på rosor. I vilket fall som helst så tog jag mig igenom dagen och vid åtta när jag stämplade ut var det att springa och möta Anders för vi skulle på en fest som någon gammal parkvårdare hade.

Festen var ganska tråkig och vi beslöt oss för att träffa Thea och Hilda istället, för att dansa till skön skön skön electro och dricka öl. Det var lyckat, och jag tycker om dom brudarna mer och mer.

Idag är jag JÄTTEBAKIS, men har skurat mina golv, dammat, rensat hela rummet från gammal skit och kört en sväng med dammsugaren. Halv åtta bär det av igen, fast ikväll utan alkohol. Jag, Henke, Anders och Leo ska ha skräckfilms-kväll med snacks och bara ta det lugnt. Ska bli nice.

Det var min helg det!

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0