Prom night

"Jag skulle aldrig betett mig så, men jag stammar så fort jag talar till dig och om någon tar åt sig så handlar det inte om dig, för jag skriver så kryptiskt att jag var tvungen att supa mig full för att skriva detta."
- Ett sms från "blyg 80-talist" jag fick igår efter balen.

---

Balen var bättre än förväntat, har dock åkt på en rejäl matförgiftning pga maten. Det var något med potatisen, tror jag. Sjukt jobbigt för jag springer bara runt hemma och spyr galla. Bara tanken på mat gör mig illamående. Helt fruktansvärt! Men okej, mer om balen.

Maten smakade bra, vinet smakade bra, sällskapet vid bordet jag satt var neat as hell, ölen var dyr men värd, musiken var dansant (ja, jag svängde på de lurviga lite) och jag blev full. Som förväntat. Det var mest hela dagen innan balen som var fruktansvärd. Jag var missnöjd med håret, kläderna, och allt! Och mitt dåliga humör smittade av sig på alla andra i min familj. Jag tyckte nästan lite synd om mamma som kämpade så mycket för min skull, och så klagade bara jag.

Well, well, jag har bett om ursäkt.
Shit, måste spy.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0