Fortfarande sjuk

Matförgiftningen är inte över. Imorse när jag skulle iväg en snabbis, så spydde jag i en papperskorg på spårvagnshållplatsen. Så jävla pinsamt, så jag kom inte långt utan gick hem och lade mig i sängen. Då spydde jag igen, den här gången på golvet så nu har jag fått svabba golvet. Inte så himla kul kanske. Jag hatar det här, vad är det för jävla mat som dom serverar på Palace liksom? Jag har noll energi och ingen aptit, jag känner dock hela tiden att jag borde äta, men jag vågar inte, i risk för att spy igen. Jag försöker dricka så mycket vatten som möjligt för att inte dö av uttorkning och liknande, men även det kommer upp. Jag borde flytta in på toaletten, helt enkelt.

Det värsta med den här dagen är att jag missar Danmarks-resan (bara över dagen) med jobbet. Jag missade den förra året pga av nationellt prov, och nu pga sjukdom. Så jävla surt. Jag hade verkligen velat följa med. Leka lekar och supa sig full är det ju ultimata, speciellt med Parkvård. Vädret är kanon och nu står dom säkert på båten med öl och kollar ut över havet. Jag har sån jävla otur! Nästa år ska jag fan med.

Idag sätts betygen i skolan. Det känns bra, men samtidigt lite jobbigt. Som jag sagt innan så har det ju gott lite halvkass i vissa ämnen, men i andra har jag kämpat mig upp från streck/IG till VG, så känslan är på både gott och ont. Skolan är över om knappt två veckor, och jag förstår egentligen inte varför vi inte kan sluta imorgon? Vi har ju typ inga lektioner och ja, ni vet vad jag menar. Det känns så overkill. Well, lärarna är ju till för att dra ut på tiden. Känns det som.

Åh, igår kväll var dock en mysig kväll. Jag och Anders kollade på Titanic och det var typ hundra år sedan jag kollade på den. Det är verkligen en klassiker och jag grät lika mycket som jag gjorde första gången jag såg den. Det är en film man kan se om och om igen.

Nej. Nu ska jag försöka äta lite filmjölk. Sen kräkas, anatgligen.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0