Dålig, jättedålig dag

En ny dag, men ändå en dag jag vill glömma. Det här var inte riktigt den starten på helgen som jag förväntat mig. Mamma kliver in på rummet och är bara allmänt skitsur, drar upp mig ur sängen och begär att jag ska städa mitt rum som jag städade IGÅR. Medan jag står och städar säger hon att jag ska betala 2000 kr i månaden för att få bo kvar hemma och alla mina planer får i kras. Hejdå Macbook, hejdå mobiltelefon, hejdå Irland.

Jag kommer inte ha råd med något alls nu. Jag blir så trött. Och ledsen. Och inte nog med detta så har jag jättedåligt självförtroende idag (känner mig skitful) och så har jag bara sovit två timmar inatt. Ikväll ska jag supa skallen av mig, för jag orkar inte med att känna såhär.

---

Jag borde cheera up, men det går bara inte. Idag är inte min dag.
Nu ska jag lägga mig och gråta.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0