Congratz, Morrissey

Jag vill starta inlägget med att säga GRATTIS, MORRISSEY! Japp, idag är det faktiskt min hjältes födelsedag, och jag önskar honom en underbar födelsedag. Det enda sorgliga är att jag är pank den här gången, och tyvärr inte kan fira födelsedagen som jag brukar göra. Fast även om jag hade haft pengar hade jag inte kunnat göra så mycket då jag fortfarande är sjuk i magen. Det är tröttsamt. Men jag tänker sitta här och sjunga på Unhappy Birthday och mysa. Yay, that's it.

På tal om min matförgiftning. Jag har smittat en på MUG. Vi repade igår och idag ligger Tomas hemma och kräks. Det behöver ju inte vara jag som smittat honom, men det låter mest troligt. Han kan ju bara ha druckit för mycket öl igår, eller? Jag har ingen aning. Jaja, han blir säkert frisk snart.

---

Imorgon är det löning! Lite goa cash komemr in på kontot och bara tanken på det gör mig lycklig. Jag ska beställa Tyler Ramseys skiva och, om jag är frisk, dra till MUG och öla. Och på lördag blir det säsongsavslutningen på Saturn/fest, jag vet inte riktigt ännu, det beror lite på vännerna. Hur det nu än blir så tror jag att det kommer bli grymt! Dessutom är jag sugen på at färga håret, alltså blondera det mer, men jag vet inte om jag borde göra det nu eller efter sommaren? Under sommaren bleks ju håret av sig självt s¨jag borde kanske vänta? Får se hur jag gör. Jag är alltid så velig när det kommer till mitt hår.

Nej, nu snart ska jag gå en promenad med Anders, måste göra något idag, det är ju fint väder. Får se hur långt jag orkar gå.
Puss.

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0