Sorry!

Förlåt för min inaktivitet. Det har bara varit så otroligt mycket att göra efter studenten (som ägde allas mammor). Jag har börjat jobba på halvtid men även det är mycket. Jobbar ju mycket kvällar på Liseberg så när man kommer hem orkar man inte direkt sätta sig vid en dator, då man ska upp igen vid 11 dagen efter och gå till jobbet. Slutar nästan 23.00 varje kväll, segt, men roligt. Det är ju cash, och ett steg närmre min MacBook.

Nu äntligen är jag ledig i fyra dagar och det ska jag fira med med att sola, bada, dricka öl, shoppa och annat roligt. Skatteåtebäringen kom för några dagar sen och det var helt otroligt gött. Nu slipper jag leva fattig!

Nu måste jag tyvärr äta frukost men jag ska skriva mer ikväll eller imorgon. Det kommer hända en del idag, så jag måste ju skriva om det. Öl vid Röda Sten, mums!
See ya!

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0