Fuck all the people who will just stand and watch and not even fucking dance. Fuck you!

Åh, åh. Jag är sjuk. Det var längesen jag var sjuk, iaf såhär sjuk. Sjukligheten kom mitt under min långledighet som jag haft nu i sex dagar och det var kanske inte så nice. När man är ledig vill man ju göra annat än att bara ligga i en säng och dra sig. Jag har dock kunnat kolla en del på film och sett hela Gosspi Girl-säsongen, och den var faktiskt inte så pjåkig. Jag längtar redan efter andra säsongen. Jag mår dock bättre idag och det känns gött, för fan vad glad jag är ändå, över att jag blev sjuk nu och inte på MÅNDAG då det blir Accelerator (eller ja, Accelerator är ju inte förän på tisdagen men jag vill dit en dag innan så att man kan chilla i storstan)! 

Filmer jag sett i veckan:

Ps, I love you
Forgetting Sara Marshall
Shutter
Date Movie
Superbad
Narnia
Escape From Alcatraz
The Rock (igen)
What happens in Vegas
Kung Fu Panda
Horton Says Who

Japp, på måndag it is, and I can't believe it. Att det är så nära. Jag har fått höra av säkra källor att Band of Horses ska spela sist den kvällen, och det är bara en scen. Jag och Sonja (och kanske Johanna och Thea?) ska lätt sitta utanför hela den dagen för att försäkra oss om att få stå längst fram. Så är det bara jag ska stå längst fram, annars blir jag galen. Foals spelar innan BoH ska upp och då ska jag dansa och shejka mitt ass! Det pirrar i hela kroppen på mig.

Vi kommer ta bilen klockan 8 på morgonen så att vi är i Sthlm hyfsat tidigt. Då blir det lunch med Dake och sen lite öl på Mosebacke. Jag LÄNGTAR! Och jag saknar Sonja så att jag blir helt galen. Wohoo!

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Schober

Shutter är sååååå dåligt, men Kung Fu Panda äger! xD

2008-07-04 @ 22:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0