4 dagars ledighet

Nu är min härliga ledighet över. 4 dagar av slapphet bara borta. Imorgon ska man tillbaka till jobbet och slita som ett djur igen, och jag är inte alls sugen. Jag vill inte gå runt på Liseberg och plocka bort papper från marken bara för att folk är så dumma i huvudet och inte ser alla papperskorgar som är utplacerade. Jag vill hjälpa Anders att flytta och sen gå till Hallå Bar och äta god mat, som vi länge pratat om. Men man kan inte alltid få som man vill!

Iallafall, dessa fyra dagar har varit bra för det mesta men lördagen var turbulent. Den började bra med öl i Kungsparken. Vi lyssnade på en härlig blandskiva jag gjort, spelade fotboll, blev fulla och sen drog vi till Stage Door när Anders hade slutat jobba för att dricka mer öl. Sen, väl hemma hos mig började jag och Anders bråka och det var nära slutet för oss båda, men efter att han sprungit hem tog jag en taxi till honom och saker började lösa sig igen. Det var dock fruktansvärt. Jag vill ha honom för alltid, så är det bara. Det vi har är kärlek.

Sen så vill jag ha Sthlm nu. Jag vill ha Band of Horses och en trevlig vistelse i huvudstaden. Det är nu ca två veckor kvar och I CAN'T FUCKIN' WAIT.

Nu måste jag verkligen göra något åt min dag, kanske åka hem till Anders och packa ihop lite av hans grejer så att han kan flytta. Well, oh, well.

Hörs!

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0