Värme och hosta, ingen bra kombination

Nu känns det som att alla är förkylda, vad fan är det för jävla virus som går egentligen? Visst, jag är typ frisk nu och har bara en hals som krånglar, men alla andra jag känner är typ sjuka. Inte så kul direkt. Jag vill ju inte bli smittad igen. Men jag tackar gud för min underbara hostmedicin med morfin i, den gör så att man sover som en kung och det är kul dessutom! Man blir lite yr och seg, fab! När man ska sova och har tagit medicinen så blir man helt härligt go, varenda muskel i kroppen bara domnar bort och man somnar hur skönt som helst. Tack , läkaren Ruben på Axess-aukten! Big time!

Det är så jävla varmt, idag igen, och det är helt sjukt! Jag orkar inte gå änu en dag då svetten bara rinner, känns inte så kul. Det känns bara tungt. Jag vill bara ligga på en strand och sola, sen bada, sen äta glass. Det ska jag göra på tisdag och onsdag, götta mig bara. Mmmm!

Nu blir det kaffe och jätteäckliga mackor. Vi har typ inget pålägg, vilket känns segt. men men! Lite mat måste man ju ha i sig!

Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0