Fina människor

Ni ska bara veta hur mycket fina kommentarer jag har fått på en video jag lade upp på YouTube, där jag sjunger och spelar St. Augustine av Band of Horses. Det är helt galet, men folk verkar gilla det, och jag blir nästan rörd av alla amerikanska människor som säger att dom njuter. Det är helt radical.



" You know, I think you really have a future in this..."

"Great cover. I wanted to listen to this song from Band of Horses but I clicked on this one instead and now I feel really relaxed. Make more awesome covers."

"This is an great song sung by a great voice... Keep singing, I can't wait to see what comes next...."

"Just amazing. Do you have more covers?"

---

Det där var bara några av kommentarerna, och dom gör mig så himla glad! Åh. Nu vill jag bara få bort min heshet som stör så att jag kan spela in mer låtar. Jag saknar verkligen att sjunga. Och på tal om att sjunga så ska jag repa idag, för första gången sen jag tog studenten, vilket nu är ett tag sen. Synd bara att jag inte kommer ha möjlighet till att sjunga så bra som jag vill, om jag ens kommer att kunna sjunga alls... Men jag ska göra mitt bästa. Det ska bli gött att bara komma in till replokalen igen faktiskt.

Nu är det bara att skriva.
Postat av: Carro B

Micha du sjunger så fint!! :)

2008-07-23 @ 00:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0