Tråkigt liv, yes

Mina lediga dagar sög, vädret var dåligt och jag vara nära på att mista mitt hjärta. Att vara kär är inte enkelt ibland, det kan vara så himla svårt och i dom svåra stunderna vill man inget annat än att bara dö, snabbt och smärtfritt. Som tur var så löste sig problemet och jag och min man ska lösa problemen, vi ska göra allt om krävs, för jag tänker aldrig släppa taget om honom, så mycket älskar jag honom.

---

Det som har varit okej med de här två dagarnas ledighet har varit att jag har repat med bandet för första gången på länge. Första repet var i tisdags och Henrik hade köpt en låda öl som vi skulle dricka under repet, vi blev alla fyra goa och det var grymt kul att köra igenom låtarna, även om dom inte satt lika bra som dom gjorde när vi repade nästan varje dag. Vi började repa på Pass This On av The Knife och den blev riktigt härlig med gitarrer som körde melodislingan och allt, yup, det här blir bra. Och igår, då bestämde vi oss för att spela in skiva i augusti då vi har fått ett erbjudande om det, så det ska också bli helt grymt! Känns gött att det händer något.

---

Well, well, nu ska man jobba i sex dagar igen, vilket känns sådär kul. Mitt liv är tråkigt, det händer aldrig nåt längre. Det är kul att jag klagar på jobbet men ska ändå försöka få fler timmar den här veckan, eh? Förvirrad? Ja, jag kan alrig bestämma mig. Men jag ska skriva något intressant så fort mitt liv blir lite mer fartfullt igen.


Nu är det bara att skriva.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0